Marketing met een plan

Meer klanten door je te onderscheiden op een manier die bij je past

Vind je het lastig om online zichtbaar te zijn omdat je niet weet hoe je kunt onderscheiden van al die anderen?

Stop met twijfelen over wat je online moet doen om meer klanten aan te trekken. Het is tijd voor een plan!

Niet langer kijken wat anderen doen en daar een draai aan geven. Maar aan de slag met een concreet stappenplan en klanten aan te trekken op een manier die bij je past.

Daar help ik je met alle plezier bij. Samen zetten we jouw persoonlijke marketingstrategie neer. Een stevig fundament voor je bedrijf en je zichtbaarheid.

Met een plan op zak wordt het allemaal zoveel makkelijker en leuker. Laten we samen aan de slag gaan.

Ja! Ik wil kennismaken

Van perfectionist naar perfectioNIKS

Bij jou zit de perfectionist achter het stuur: 'Is het wel origineel genoeg wat ik online deel?' of 'Ik heb geen inspiratie!' of 'Wat vinden anderen hiervan?'

Gedachten die energie vreten. Energie die je liever besteedt aan je klanten. En dus doe je dat ook.

Op zich niks mis mee. Maar als je wilt groeien, moet die perfectionist plaatsmaken voor een optimist. Een optimist die het leuk vindt om dingen uit te proberen. Maar… niet stuurloos zonder plan.

Want je bent nu al een tijd bezig als ondernemer. Je hebt veel zelf uitgezocht en geprobeerd. Je website staat en je bent al actief op social media. Maar als je heel eerlijk bent, dan haal je hier nog nauwelijks betalende klanten uit.

Je bent niet gewend om zelf zichtbaar te zijn en vindt het lastig om in de spotlight te staan. Maar je wil wel klanten aantrekken via je online kanalen om zo je bedrijf te laten groeien.

Je hebt alleen geen idee hoe je dit strategisch aanpakt, je probeert eigenlijk maar wat. Je bent lekker gestart, hebt lang over je aanbod nagedacht en bent online actief. Maar er gebeurt nog niet veel. Je nieuwsbrief wordt nauwelijks gelezen en je e-book wordt alleen door vrienden en familie  gedownload.

Je merkt dat je je motivatie verliest om regelmatig online zichtbaar te zijn omdat het weinig tot geen klanten oplevert. Je ziet collega’s groeien maar bij jou komt er nog weinig binnen. Geen volgers, geen klanten, geen omzet. Van perfectionist naar perfectioNIKS. Je bent er klaar mee om maar wat aan te rommelen.

"There are dreamers and there are planners. The planners make their dreams come true"

Wat gebeurt er dan?

  • Je bent aan het consumeren geslagen. Je leest het ene na het andere gratis e-book. Je volgt nog een webinar of online summit (wie bedenkt zo’n term trouwens?) om inspiratie op te doen. Het kost je veel tijd om al die kennis te verwerken en je ziet door de bomen het bos niet meer. Wat werkt nou voor jou?
  • Je huidige klanten zijn dolgelukkig met je, maar je weet niet precies hoe je aan nieuwe klanten moet komen. Ook vergeet je regelmatig een vervolgaanbod te doen aan de klanten die je al hebt.
  • Je had niet verwacht dat er zoveel kwam kijken bij het ondernemerschap. Goed zijn in je vak betekent niet automatisch een goedlopend bedrijf. Een vieze tegenvaller...
  • Je raakt overweldigd door al die actieve collega's op social media. “Hoe kom ik aan unieke content als iedereen al zoveel deelt?", "Moet ik dan elke dag online actief zijn?", "Het is zoveel werk, hoe plan ik dat allemaal in?".
  • Voor je gevoel doe je maar wat en kost het vooral veel tijd en energie zonder dat het wat oplevert. Pure tijdverspilling.
  • Je voelt je gefrustreerd omdat je de problemen bij je potentiële klanten ziet, maar je weet niet hoe je ze kan bereiken om met JOU te willen werken.
  • Terwijl jij aan het nadenken bent of je aanbod wel klopt en een zoveelste post online zet, helpt een ander jouw klanten.

Gooi die perfectionist uit het raam en ga staan voor je vakkennis! Zonder jezelf op de borst te kloppen. Want daar hou je niet van. Kies met jouw unieke verhaal en content voor meer bereik en meer omzet via online kanalen.

Ja! Ik wil kennismaken

Dit is wat je graag wilt:

  • Meer leuke opdrachten en enthousiaste klanten zodat je je bedrijf ziet groeien in bereik en omzet.
  • Precies weten wat je moet doen en welke acties daarbij horen om consistent klanten aan te trekken op een manier die bij jou past.
  • Een aanbod dat staat als een huis. Zo is is verkopen makkelijker én leuker.
  • Overlopen van de ideeën voor content om je klanten te inspireren én aan te trekken.
  • Handvaten voor sales. Hoe verkoop je je aanbod zonder nare trucjes?
  • Weten wat WEL en NIET werkt zodat je je kostbare tijd goed besteedt.
  • Vol vertrouwen zichtbaar zijn als ondernemer en weten welke waarde jij kan delen.
  • Iemand die 1-op-1 met je meedenkt waar voor jou de kansen liggen en hoe je hier op in kunt spelen.
  • Gewoon meer plezier hebben in marketing en klanten aantrekken die enthousiast worden van jouw vakkennis en hulp.

“Success doesn't come from what you do occasionally. It comes from what you do consistently.”

- Marie Forleo -

Zonder een goed doordacht plan is het als schieten met hagel. Je bereikt wel wat mensen. Maar zijn dit wel jouw ideale klanten? En worden deze mensen ook echt klant bij jou? 

Na het Marketing met een Plan traject:

  • Weet je hoe je je kunt onderscheiden van al die collega's die ogenschijnlijk hetzelfde doen.
  • Raak je jouw ideale klant in het hart waardoor hij niet alleen klant wordt maar ook fan!
  • Leer je hoe je tijd bespaart door te focussen op wat echt werkt en te stoppen met wat niks oplevert.
  • Weet je precies wat je nu wel en niet moet delen op je website en social media kanalen, zodat klanten getriggerd worden om met jou te werken.
  • Heb je een ijzersterk aanbod waar klanten JA op zeggen.
  • Weet je hoe je van een stille volger een trouwe klant maakt.  
  • Heb je een stevige basis opgezet die je voor al je online kanalen kunt gebruiken.
  • Kies je een duidelijke focus waardoor je niet meer uren online rond hoeft te hangen. Je kunt je kostbare tijd besteden aan andere zaken (bijvoorbeeld je nieuwe klanten!).
  • Trek je voldoende klanten aan en maak je een goede omzet ook al heb je nog geen 10.000 volgers.

      Met dit traject breng je structuur in je marketing en ga je met een concreet plan aan de slag. Dit geeft je rust en zelfvertrouwen.

      Niet langer aanrommelen maar duurzaam groeien. 

      Dit is wat we gaan doen:

      Het traject is verdeeld in 12 modules.

      Klanten over Soof

      Ja! Ik wil kennismaken

      EVEN PRAKTISCH: wat houdt dit traject in?

      Wanneer start het traject?

      Het traject is 1-op-1 dus je kunt starten wanneer het jou uitkomt. En ja, het komt eigenlijk nooit uit. Je bent ALTIJD druk. Jij beslist of je nu in actie wilt komen om te gaan groeien met je bedrijf. Of dat je het zelf blijft proberen.

      We starten met een kick start call van een uur. Hierin bepalen we jouw doelen en focus. Zo weet je waar je als eerste mee aan de slag moet en wat nog even kan blijven liggen. Want alles een beetje doen, levert nooit het beste resultaat op.

      We plannen iedere twee weken een call in van een half uur waarin we met jouw specifieke vraagstukken aan de slag gaan. Deze calls werken ook heel goed om jouw voortgang te bewaken én om je focus scherp te houden. Ik ben je trouwe supporter, coach, vraagbaak, sparringpartner en stok achter de deur zodat je ook echt verder komt dan wanneer je in je eentje een videotraject doorloopt. Je hoeft het dus niet meer allemaal alleen te doen en uit te zoeken.

      Online leeromgeving

      Bij de start van het traject krijg je direct toegang tot een uitgebreide online leeromgeving vol met alle kennis die je nodig hebt voor het neerzetten van een unieke marketing strategie. Kennis en informatie, templates, video's en opdrachten. Iedere week krijg je toegang tot een nieuwe module waar je meteen mee aan de slag gaat.

      Je bepaalt zelf je tijdsindeling en inzet. Je haalt wel het beste resultaat wanneer je iedere week tijd maakt om de opdrachten uit de modules te doen. Hier gaan we ook mee aan de slag tijdens onze 1-op-1 calls.

      De online omgeving blijft minimaal 2 jaar toegankelijk zodat je hier ook later steeds weer naar terug kunt grijpen. Zie het als een soort online bibliotheek.

      1-op-1 support

      Je kunt heel veel kennis online vinden, maar toepassen in de praktijk is een ander verhaal. Daarom ben ik tijdens het traject jouw sparring partner en vraagbaak en zetten we samen jouw fundament neer.

      Naast de online leeromgeving en de 1-op-1 calls sta ik voor je klaar met mailsupport. Wanneer je ergens over twijfelt of je loopt vast dan kun je me je vragen stellen per mail. Je hoeft het niet meer allemaal zelf uit te vinden.

      Met als resultaat: een plan dat bij jou past. Geen 13 in een dozijn, geen copy-paste strategie. Maar een op maakt gemaakt plan waar jij je goed bij voelt en waarmee jij vol zelfvertrouwen klanten aantrekt.

      Hoe lang duurt het traject?

      Er zijn twee opties: het traject duurt 3 of 6 maanden, net waar jij behoefte aan hebt.

      • Wil je je fundament goed neerzetten en daar vervolgens zelf mee aan de slag. Dan werken we 3 maanden samen.
      • Wil je daarna consistent aan de slag met je marketing en online zichtbaarheid en samen verder je strategie doorontwikkelen? Dan kies je voor een 6 maanden traject zodat we na het neerzetten van je fundament met de uitwerking aan de slag gaan.
      Investering

      De investering voor het 3 maanden traject is €1297 ex btw. Daarvoor loop ik deze 3 maanden met je mee als vaste sparringpartner en supporter. Je krijgt de 12 online modules, de 1-op-1 videocalls en mailsupport met antwoord op al je vragen tijdens de 3 maanden van het traject.

      De investering voor het 6 maanden traject is €2294 ex btw. Daarvoor sta ik deze 6 maanden naast je als vaste sparringpartner en supporter. Je krijgt de 12 online modules, de 1-op-1 videocalls en mailsupport met antwoord op al je vragen tijdens de 6 maanden van het traject.

      Eerst kiezen voor 3 maanden en daarna verlengen kan natuurlijk ook. Gewoon voor dezelfde prijs als het 6 maanden traject.

      Het is een intensief traject, investeer dus ook in tijd. Alles wat je aandacht geeft, groeit! Hoe meer tijd en energie je er in steekt, hoe beter het resultaat.


      Veelgestelde vragen

      Klanten over Soof